tänt ljus

idag har jag varit iväg med min familj och tänt ljus på mormor, gammel mormor och gammelfarmor och farfars gravar. hatar att gå på kyrkogårdar gillar inte när jag ser gravar som har växt igen och ingen bryr sig tycker dt ser så hemskt ut dt e därför jag inte ska begravas så jag ska kremeras och min aska ska spridas i någon skog eller något sånt. men dt beror ju me på om markägaren går med på dt... men nog pratat om döden inget kul samtalsämne.

när vi ändå va i hässleholm så passade vi på att gå oc titta lite i affärer alltid lika kul fast hade man varit rik och förmögen så hade dt varit ännu bättre=)

imon är min sista dag som jag går på mina tabletter så jag hoppas innerligt att jag får min mens denna gången och att dt funkar som dt ska sen bara hålla tummarna...


ne nu blir dt soffan och invänta stefan sen blir dt en soffliggar kväll=)

imon ska vi till pauline och robin och äta tårta=)=) mmmuuummmssss

glömde ju säga att dom va här igår med paulins syskonbarn och vi tittade på film och åt pizza och en massa godig.. vi kanske tittade på lite för äcklig film för en 8 och 10 åring men dom blev nog inte så skrämda efter filmen dt va 2 modiga barn=)

ha dt bra alla där ute så hörs vi imon=)

Kommentarer
Postat av: P

Ja, dom tyckte det var hur kul som helst och babblade om djuren gjorde dom för syrran sen ;P

Ska tända ljus på min farmors och farfars grav imon :)

2009-10-31 @ 21:28:16
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: P

Ja det hör verkligen till! Jag hade ju glömt detta året så jag får göra det idag istället :)

2009-11-01 @ 11:21:55
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0