jag fattar inte



hur orkar folk bara hålla på, jag har en kompis som me håller på att blogga men hon blir terrad av en annan hela jäkla tiden(behöver ju inte skriva namn här) men jag tycker att dt e så otroligt omoget att hålla på så person e lika gammal som mig och då tycker jag iaf att man åtminstånde kan försöka bete sig som en vuxen personen kan ju inte stå för allt den skriver heller utan bara försöker komma med undanflyckter jag hatar sånt blir så jäkla arg............
ne nu ska jag inte skriva mer om de känner att jag kan fortsätta hur länge som helst..


på tisdag åker stefan till värmland och ska jaga och han lämnar mig själv har i 3 dagar hur fan ska jag klara mg själv så länge kommer klättra på vägarna här ju vill inte att han åker och e borta så länge sen har jag konstiga tankar me att han kommer bli skjuten eller något sånt och jag lovar blir han dt så kommer personen som gjorde dt inte få dt lätt, ne nu ska jag tänka positivt han kommer ju hem med kött me ju=) thihi..





på tal om något helt annat så bilden nedan va min födelsedags present av pauline och robin hehe blev skit glad och sen fick jag en pjamas av älsklingen i gissa va=) jo hello kitty, gillar verkligen henne hon e så söt ju=) väntar på en plånbok som jag vann på tradera me men den har fortfarande inte kommit stefan säger att jag har blivit lurad men dt hoppas jag inte och har jag dt så kommer jag terra han tills jag får den vill inte ha pengarna tillbaka utan jag vill ha MIN PLÅNBOK=/




ne nu skajag ut med hunden sen blir dt att krypa ner i sängen och mysa med gubben..
så får man se vad morgon dagen har att erbjuda=)

ha dt bra alla där ute=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0