idag har varit en händelserik dag ju=)

inte hänt så mycket i mitt liv idag.
när jag gick upp fick jag först hålla på att vänta på att vårdcentralen skulle ringa mig för jag blev biten av en katt igår och såret såg u inte så fint ut och stefan började ju nojja att jag måste åka in så dom får titta på dt för dt blev rött,gult,blått och lila direkt.. men dt va ingen fara jag skulle börja på pencilin om dt blev värre vilket jag inte hoppas på=)
sen åt vi lite mat björn bjöd för han ville väl inte äta själv kn jag tänka mig...

och nu har stefan åkt till varberg för att hämta hem våra vinteräck som han vann på tradera för 60 kr hoppas att dt inte bara e skit nu bara för då blir jag arg men vad kan man begära för 60 kr han som sålde dom sa att han bara ville bli av med dom och ville inte bara slänga dom, men dt återstår att se när gubben kommer hem igen..


ne nu ska jag ut och gå lite med hunden sen blir dt soffn för hela slanten känner mig lite hängig idag har ont i halsen me men jag har varket lust eller tid att vara sjuk...


ha dt bra alla där ute så hörs vi senare=)=)

Kommentarer
Postat av: P

Haha jag höll på att skratta ihjäl mig när jag kollade på det! Han är fan inte redig någon stans!! XD

2009-10-29 @ 20:16:08
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja, den är jättehemskt, den har verkligen berört mig. :(

2009-10-29 @ 20:51:15
URL: http://haneys.blogg.se/
Postat av: P

Hehe jaa, det var rätt skoj faktiskt! ;P

Jaa, tack själva för trevlig kväll!! Barnen pratar inget annat om era djur och er ;D

2009-10-31 @ 09:51:28
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0