hatar att vara själv=/

nu har stefan åkt till värmland för att jaga med sin kompis och jag tycker inte om dt...
för dt fösta så hatar jag att sitta själv när man har så otroligt många vänner här man kan umgås med..
sen tror jag alltid dt värsta att han kommer bli skjuten av misstag eller något sånt och dt e ju skit kul att ha dom tankarna=/
ne men dt e kul för han att han kommer iväg lite har har ju inte heller så många vänner här..
men men idag har jag butt gardiner i vardagsrummet blev ganska bra e aldrig nöjd heller hehe ne men vi har så stora fönster i vardagstummet så jag brukar vilja ha stora gardiner då men dt e en vanesak jag vänjer nog mig snart=)
ne nu ska jag ut me hunden så jag kan krypa ner i soffan sen och tända lite ljus och ha dt mysigt=)


ha dt bra alla där ute=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0