har haft några irriterande dagar nu!

usch säger jag bara till dessa dagarna som har gått.. detta har hänt:
  1. bråkat med arbetsförmedlingen om min timanställning och praktikplats
  2. min jäkla mens vill inte som jag vill
  3. ringt olika jobb men inte fått ett ända
  4. penga problemet e ju bara jätte roligt hur F*N ska vi fixa nästa månad
  5. känner mig allmänt deprimerad just nu

ja så här har mina dagar sett ut nu=) skit kul verkligen vill bara sjunka ner genom jorden och försvinna ett tag. pengar me dt e dt ända jag tänkter på just nu pengar pengar och pengar hur fan ska vi fixa nästa månad utan att alla räkningar ska gå till kronofogden, humm ja dt e ett stort problem e trött på att ha d så här vill ha ett jäkla jobb just nu...

ne nu ska jag krypa ner i soffan och tycka allmänt synd om mig själv=)

ha dt bra där ute alla bloggläsare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0