fruktansvärt kall dag

usch säger jag bara idag e ju en sån dag som dt inte e kul att ha hund och måste gå ut dt e ju så otroligt kallt ute, man vill bara krypa ner i soffan och bara vara=)
har haft trevligt besök här idag av pauline och robin fast robin va inte här så länge men dt kan ju bero på att stefan inte e hemma inte och dt förstår man ju inte så kul för en kille att sitta och lyssna på oss tjabbe rövar hehe=) tycker dt e kul att prata med pauline vi kran nog prata om allt mellan himmel och jord på en timme hehe=)
hon hade sina goda kakor med sig me och dt gillar vi=)
ne nu e dt dax att gå ut med hunden innan hon kommer vi ska beställa mat idag skönt med sällskap då slipper jag äta själv ne nu måste jag skynda mig för nu va maten beställd=)=)





ps: jag saknar min andre hälft jätte mycke nu=(



ha dt bra alla där ute=)


Kommentarer
Postat av: P

Såå söta ihop! ;)

2009-10-27 @ 15:44:59
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0