bara att försöka vara positiv ändå fast dt inte e så lätt...

idag e dt julstädning som gäller ska gå ut med några hundar först=) vår egen hund ska ut innan grannens hund som vi brukar passa underveckorna ska ut innan och paulines hund ska ut innan som vi me passa idag för som skulle till ullared dom grisarna skulle me vilja åka till ullared men dt får vänta ska ta och göra fint härist..


fick svar ifrån läkaren idag me och jag gick ju på ägglossningstabletter innan för att jag skulle kunna bli grvid men nu har proverna visat att jag inte fick någon ägglossning, fan me säger jag bara att min krop inte kan funka som den ska, mitt hopp om att bli gravid börjar ju ta slut kan man ju säga känns bara hopplöst just nu skulle vilja gräva ner mig och bara försvinna ett tag, FAN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0