spännande och även lite skrämmande

tänka sig att lilla jag ska flytta har inte riktigt fattat dt ännu om 3 månader e jag en halmstad bo=)
som sagt dt ska bli kul att flytta och lära känna lite nytt folk men sen samtidigt så kommer dt bli lite trisst att flytta ifån denna lilla hålan där man känner i stort sätt hela byn och man har sina vänner och familj här, men jag hoppas på att flyttar vi dit så får vi kanske jobb och lite bättre ekonomi ett stort plus i kanten e ju att lägenheten va mysig och jag tror att jag kommer trivas jätte bra där får vi hoppas iaf annars vet jag inte vad jag tar mig till....

usch blir lite rädd när jag tänker på dt...
men men man måste våga prova nya saker här i livet annars kommer man ingenstans... =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0