alla jäkla namn va ju upptagna

jag vet inte hur många namn jag har prövat me nu men alla va ju upptagna och jag som tycker att jag inte har någon vantigt efternamn men dt hade jag visst så jag fick döpa min till mitt blivande efternamn ist som jag ska ta nästa år så dt stämmer ju inte riktigt ännu men snart så=)=)
jaha då hade man blogg nu då alla andra har ju dt så då fick jag me ta och skaffa dt ju=)
idag e dt min älsklings namnstad och imon e dt dax för kalas eller vad man nu ska kalla dt och på måndag e dt dax för mig att fylla år..
pratade precis men stefans kompis som blev pappa för 2 dagar sedan så otroligt roligt=)
han säger som alla andra har gjort nu att nu e dt bara våran tur me att skaffa oss en knatte, jag har inget emot dt men min kropp vill visst inte att jag ska skaffa barn ännu vilket jag tycker e trisst jag hopaps att min mens blir bra denna månaden me för då kan man ju börja att se positivt på att man snart e gravid kanske=) dt e bara att hålla tummarna för dt=)


ne nu ska jag ta och plocka lite här inför kalaset imon så man slipper dt innan alla kommer.
ha dt bra alla bloggläsare där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0