har varit jätte dålig på att blogga nu på sista tiden!!!

nu va dt ett bra tag sen jag skrev med dt e bara för att jag har inte måt så bra på sisata tiden jag kan ju inte skylla på att jag har mycket att göra för då ljuger jag eftersom jag e arbetslös så går jag bara hemma hela jäkla dagarna...

va på arbetsförmedlingen idag och ska träffa en arbetscoach så dt ska ju bli spännande=/

annars händer inte så mycket ska till sjukhuset imon och få utterligare en spruta kortison vilket jag inte ser fram emot sen blir dt soffan resten av kvällen för jag kommer nog inte må så bra efter den för dt gjorde jag inte sist..

har betalt alla räkningar nu me och inte fan blev dt något över e så trött på att ha dåligt med pengar ska ringa runt till jobb imon MÅSTE hitta mig ett jobb nu innan jag blir galen, usch hatar att bara gå hemma...

ne nu blir dt en runda med hunden sen blir dt nog sängen e äckligt trött nu faktiskt... varit mycket farande idag med jag är ändå glad=)=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0