hahaha brist på sysselsättning=)

Hur bor du: i en trea
Brukar du komma i tid: nja ibland
Hur lång är du: ca:1,75
Kan du laga mat:
ja
Vad jobbar du med/pluggar du:
arbetslös för tillfället
Vad har du på dig just nu:
jeans, linne
Har du någon fobi: spindlar, ormar
Hade du en bra kväll igår:
absolut
Vilket är ditt senaste inköp:
söta jul gardiner
Din favoritdryck på morgonen: vatten/kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
a-kassan
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast:
ett glas
Vem snackade du med senast:
min sambo
Varm favoritdricka:
kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
vatten
Alkoholhaltig favoritdricka:
vin
När gjorde du senast något riktigt dumt:
idag
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
irritera mig;)
Någon jag stör mig på:
usch många
senaste person du kramade:
min sambo
Senaste person du ringde:
björn
Sen
aste person som ringde dig: pauline
Vad drack du senast:
mjölk
Vill du ha barn: .
absolut
Längtar du till din nästa födelsedag:
ne
Har rakat dina ben någon gång:
ja
Är du sugen på något nu:
choklad och cola
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
4
Använder du hudkräm:
ja
Attraheras
du av män med skägg: nja beror på
Micro-pop eller poppa själv:
både och
Brukar du baka:
ne dt hände inte så ofta
Röstade du i det senaste valet:
---
Är du nöjd med ditt
liv som det är nu: ne dt kunde varit bättre
Vilken låt lyssnade du senast på:
lady gaga
Har någon annan sovit i din säng inatt:
ja
Vad tycker du är äckligt:
spindlar
Har d
u pengar på mobilen: ja






atlas min lilla älskling





Kommentarer
Postat av: P

Jaa, han är så jädra bra! :) Så jävla skönt med gamla serier! :D

2009-12-06 @ 17:59:17
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

naw vad söt :)



sv: Ja det är bra att dom tar det på allvar, får se vad som händer imorgon! kram

2009-12-09 @ 22:11:51
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: Angela www.angy.se

Vilken fin liten vovve :)

2010-04-14 @ 01:16:09
URL: http://www.shingela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0